بهانه گیر

یکی ام که میدونه، همه دروغ ها رسوا میشه و جوانه ای بیرون میاد و زمین، زمین میشه

بهانه گیر

یکی ام که میدونه، همه دروغ ها رسوا میشه و جوانه ای بیرون میاد و زمین، زمین میشه

شعر عشقی

بجنس تر از تو، بجنس نمیبینم، اشکامو پاک کن، محتاج تزکینم، ای بجنس من، ای عشق شیرینم، بی تو خلم، بی تو میمیرم



الکی گفتم!

اهم

موبلندوارد میشود

دیری دیمممممممممممممممم


تو رو خدا بیاین بزنین تو سر این بهانه گیر


بزنم؟! بزنم؟!

تو رو خدا بذارین بزنم

بابا این جناب ننر همش حرف خودش رو میزنه

همش توهم فانتزی داره

میگه من براش مهم هستم ها ولی اصلا بهم توجه نمیکنه

منم نمیخوام دلش رو بشکونم

خب شما بگین چیکا کنم؟!


راستی مبارک باشه بهانه گیر . خواهر زادت رو میگم

پاسخ کامنت به S


:) فکر کنم میفهمم چی میگی...شاید مثل خاطره هایی از دوران دبیرستان، اولین ایمیلی و وبلاگی که ایجاد شد...

حتما روزای خوشحالی بودن!
بعضی وقتا آهنگای قدیمی مثل آهنگای گوگوشو گوش میدم، حس خوبی بهم دست میده چون احساس میکنم منو به گذشته ای میبره که صفایی بود و صمیمیت های اصل...
من که از دوستی های وبی خسته شدم، دوست دارم برگردم وقتی توی کوچه با بچه ها بازی میکردیم، دخترو پسرای خشگلو بلا...وقتی روی تخت توی حیاط مینشستیم کنار بزرگترامون و شب همونجا دور هم کوکو و گرجه و سبزی میخوردیم و آخر از لابلای پشه بند به آسمون خیره میشدیم و خوابمون میبرد...
کباب روی چوب انجیر.....
جوگیر شدم :))