بهانه گیر

یکی ام که میدونه، همه دروغ ها رسوا میشه و جوانه ای بیرون میاد و زمین، زمین میشه

بهانه گیر

یکی ام که میدونه، همه دروغ ها رسوا میشه و جوانه ای بیرون میاد و زمین، زمین میشه

3

:)

س من میدونستم بجنس هستی، ایمیلت غلط بود. دیگه ایمیل نمیخوام مرسی، تا وقتی هستم میای اینجا قدمت روی چشم و اگر رفتم که خودت ایمیلمو داری یا میتونی به سایت انگورم سر بزنی و یا اگر پیج فیسبوک ساختی! البته اگر دلت برام تنگ شد. البته معلوم نیست برم

نظرات 2 + ارسال نظر
S شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ

غلط نبود ، خل که نیستم

خب من لایو دارم دیگه بعد اونم همون هاتمیل هست اما یک پیام برام فرستاده بود که نتونست برای این آدرس دعوتنامه بفرسته چون شاید وجود نداره

س شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ

خودت وجود نداری.:p یعنی چی؟

نمیدونم، خودت ایمیلمو داری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد