بهانه گیر

یکی ام که میدونه، همه دروغ ها رسوا میشه و جوانه ای بیرون میاد و زمین، زمین میشه

بهانه گیر

یکی ام که میدونه، همه دروغ ها رسوا میشه و جوانه ای بیرون میاد و زمین، زمین میشه

س

آهای س، اگر دیگه نیامدم اینجا به موبلند بگو دوستش دارم و به اون یکی هم بگو من خیلی منتظرش موندم



نظرات 8 + ارسال نظر
alimoharramzadeh چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ب.ظ http://dearfriends.blogsky.com/pages/index/

سلام می خواستم ازتون بخوام منو با لینک زیر لینک کنید بعد به وبلاگم سر بزنید و بگید که منم شما رو لینک کنم
http://dearfriends.blogsky.com/pages/index/

برادر عزیزم لازم نیست حتما لینک منو به وبلاگتون اضافه کنید اما من اینکارو انجام دادم هر چند شاید بزودی وبلاگمو ببندم. میدونی جالب و خوب اینه که به کسی نگی اینکارو بکنه و شرطیش نکنی، اگر یهو ببینی لینکت توی وبلاگ کسی هست که اصلا نمیشناسیش و درخواستی هم بهش ندادی این خیلی حس خوبی داره...مگه نه؟ البته من میگم همین چارچوبو اگر توی کل زندگی داشته باشیم هم خوبه...یه کار خوبی کردی و یه جا که خبر نداری به یادتن...مثل اینها دیگه

س چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ب.ظ

من که نه مو بلند تو رو میشناسم نه اون یه کی و.....
خودت گفتی دیگه

میگم س، سلام...لطفا با کامپیوترت هر وقت فرصت داشتی باز به سایتم سر بزن بهم بگو بهتر شده یا نه و من امشب با سرعت لودینگش مشکل دارم بهم بگو سرعت بارگذاریش در چه حد هست... :) مرسی

س جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ http://guilty.blogsky.com

انگور رو نگاه کنم؟
حتما باید کامپیوتر باشه؟ یا ای پد هم کافیه.
من أصولا وبگردی رو با ایفونم میکنم. چون همیشه پیشم هست و زیاد توی خونه نیستم من.

آره
میدونی به این خاطر میگم که برای سایز آی فون و آی پد و موبایل طراحیش نکردم،
البته اونجا حتما سرعت اینترنت به حدی هست که سریع بالا بیاد اما شما درباره طرحش نظر بدی هم خوبه

مرسی

س جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ

ها یعنی حتما با لپ تاب باید ببینم؟

نمیدونم، هر طور حرفمو متوجه میشی :)) همون کارو کن

س جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:48 ب.ظ

من کلا ای کیو م پایین بید ، خب با ای فونک که سریع باز میشه پس با اونا هم همینجور خواهد بود . نکته ی دیگه که با لپ تاپ نمیام اینجا چون فونت فارسی ندارم

خب نفهمیدم چارچوب سایت با آیفونت استاندارد بود یا بهم ریخته؟ به هر حال مرسی ؛) آخی، مهربونیا :)

س شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ق.ظ

نرمال هست بهم نریخته.
من ؟ مهربون؟؟؟؟! کاشکی بودم....

همین دیگه، غرب زده شدی که مهربون نیستی :) ولی جدی ام، اگر مهربون نبودی اینجا هم نمیومدی، مهم نیست در نظر خودت آمدنت به اینجا چه دلیلی داره چون حقیقت اینکه به حرفم گوش میدی، و حتی از منظره ای لذت میبری، مهربونیته که پشت دلایل ظاهری پنهان شدن، آخی. من تونستم با استفاده از اون ابزار بدونم کجایی و از چه وسیله ارتباطی استفاده کردی اما بهم نشون نداد به من خندیدی یا نه ؛)

س شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ب.ظ

کجا بودن و از چه وسیله ای استفاده کردنم مهم نیست، میپرسیدی هم راستش رو بهت میگفتم. همونطور که تو گفتی کجا هستی....
مهربونی نسبی هست.

باشه :)

anahitafarshid دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:02 ق.ظ

سلام، ما اجازه نمی دهیم "دلواپسان" آینده ما را تباه کنند.

حتمن اشتباهی نظر گذاشتی اما درباره دلواپسان، میدونی توی همه دسته ها هستن اما بیشترشون فکر میکنن یا خودشون یا اونایی رو که بیشتر از خدا میپرستن، با خدا در ارتباط هستن و کلا فکر میکنن به دنیا اومدن که بمیرن! حالا با این اوصاف حق دارن فکر کنن همه چیز دنیا جز هدف مرگ خودشون غلطه! اصلا انگار خدا خودش نمیتونسته از اول ما رو هدایت کنه بعد گفته بگذار این بشرو بدم دست دلواپسا تا هدایت بشهه!
خلاصه اگر فکر میکنی من دلواپسم، آره اما نه به توصیف بالا. من دلواپس دلواپسام :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد