بهانه گیر

یکی ام که میدونه، همه دروغ ها رسوا میشه و جوانه ای بیرون میاد و زمین، زمین میشه

بهانه گیر

یکی ام که میدونه، همه دروغ ها رسوا میشه و جوانه ای بیرون میاد و زمین، زمین میشه

س

آهای "س" میدونم که میای! عصبانیم کردی

تو خیلی شبیه موبلندی

مشکوکم بهت

ولی به هر حال دیگه اعصابمو خرد کردی


نظرات 5 + ارسال نظر
س دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ http://guilty.blogsky.com

:-o چرا اعصابت رو خورد کردم؟
من مو بلند هستم ولی مؤ بلند تو نیستم.
به جای مشکوک بودن میتونی ای پی رو نگاه کنی، بفهمی نباید مشکوک باشی.

زحمت کشیدی
ولی همتون مثل هم بجنس هستید!
آخی

س دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ب.ظ

چرا زحمت کشیدم؟ نمیفهمم منظورت رو.
منم بجنس هستم ولی از کجا فهمیدی تو؟

ابزارهایی هست برای وبسایت که نشون میده مثلا مراجعه کننده چند بار سر زده، مکانش کجاست، از چه دستگاهی استفاده کرده، ورژن مرورگرش چی بوده و... من کاری نکردم و به هیچ دکمه ای هم دست نزدم
بعدش کلا همه موبلندا بجنس هستن....آخی دلم براش تنگ شده

س سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ب.ظ

بله ابزارهایی هم هست که میشه باهاش ناشناس موند. ولی من نمیفهمم به چی و برای چی مشکوک بودی.
درسته خب مو بلندا بجنسن

آره....ولش کن
خب نمیدونم حس کردم چون موبلند جون چندتا وبلاگ داره که من نمیشناسمشون....
ببین، مرسی که میای مینویسی

س سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ب.ظ

موبلند تو مگه پیشت نیست؟

ببین دست رو دلم نگذار خب؟ چون یدفعه میام اینجا همه چیو مینویسم بعد هم همه میبینن منم پشیمون میشم....دو روز دیگه میکننش مدرک میگن آهای فلانی من از تو پرونده دارم، عاشق میشی؟ من میگم زشته این چیزا توی تلویزیون میگی :))
من هیچوقت فکر نمیکردم...وقتی دبیرستانی بودم اغلب پسرا دنبال دخترا بودن و الان بیشترشون ازدواج کردن اما من نبودم و به خودم مطمئن بودم که فقط با یک نفر خواهم بود و اون هم همسرم میشه...اما دیدی....زهی خیال چی؟ باطل
موبلند من فقط مال اینجا بود و صحبت های درگوشی
خدا نگهدار هر چند تا و هم همه خواهرهای دیگم باشه....الهی
من که بخیل نیستم....بشن مال یکی دیگه
گاهی لبخندایی داریم ما
21:21 دقیقه این کامنتو گذاشتی :)

س چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ق.ظ

ها خب ببخشید، نمیدونستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد