بهانه گیر

یکی ام که میدونه، همه دروغ ها رسوا میشه و جوانه ای بیرون میاد و زمین، زمین میشه

بهانه گیر

یکی ام که میدونه، همه دروغ ها رسوا میشه و جوانه ای بیرون میاد و زمین، زمین میشه

موبلند خودم

موبلند، دلم برات خیلی تنگ شده...این روزا با اینکه س همش میاد بهم سر میزنه اما چیزی از یادت کم نشده. من هنوز همونطورم که بودم. گاهی بهت فکر میکنم و با خودم میگم کاش الان به مرادت رسیده باشی.

هر جا و در هر حالی هستی مراقب خودت باش و بدون همیشه به خوبیات فکر میکنم


امیدوارم تو و همه دخترخانم ها خوشبخت بشید

موبلند، جای حرف زدنات خیلی خالیه



نظرات 1 + ارسال نظر
موبلند شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ



به مراد ام؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

هنوز باور نداری که من به مرادم نمیرسم!!!!!!!!!1

خب شاید تو هم باید مثل من به این باور برسی که زمان از آرزوهای بلند گذشته. دیگه نوجوونایی نیستیم که پی صورت خوش یار یا خوابیدن در آغوش یک دختر و یا پسر بودن، در جستجوی عشق ناب و از این چیزها.
شاید باید دیدتو عوض کنی، شاید باید بیشتر به خودت بها بدی. من وقتی توی خیابون حواسم به خانمی هست تا از سلامتیش توی این وقت های آلوده اطمینان حاصل کنم، وقتی مفهمم اون شاد و سالم از مسیرم عبور میکنه، زندگی کردم. منم عاشق میشم، من دوست دارم بازم دستای یه نفرو بگیرم اما دیگه آرزوی بزرگم نیستن چون دارم زندگی میکنم. قبلا فکر میکردم زندگی کردن حتما یعنی ازدواج کردن، توی بغل هم خوابیدن و بچه دار شدن اما الان میدونم زندگی یعنی ساختن، حفظ امنیت و عملی برای تداوم شادی برای همه. اینه که هم دوست دارم اگر جنگ شد برم بجنگم، دوست دارم محیط بان و جنگل بان بشم. اما نمیگم زندگی برای همه این معنا را داره اما وقتی خودتو در راس قرار بدی خواهی دانست که چیزهای دیگری هم به نام و برای زندگی وجود دارن، چیزهایی با ارزش تر از یک همسر.
وقتی تو ارزشمند باشی، دارنده یک همسر خوب هم میشی و نیازی به تقلا نداره
موبلند گریه نکن، هر کی فکر کنه این شکلک ها رو همینطوری درج کردی اما من میدونم گریه کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد