بهانه گیر

یکی ام که میدونه، همه دروغ ها رسوا میشه و جوانه ای بیرون میاد و زمین، زمین میشه

بهانه گیر

یکی ام که میدونه، همه دروغ ها رسوا میشه و جوانه ای بیرون میاد و زمین، زمین میشه

خدای ناکرده

امروز صبح یعنی دقایقی پیش از اینکه بیام اینجا صدای جیغ و فریاد یه زنو شنیدم. سریع رفتم ببینم چه خبره توی کوچه ای رفتم و اونجا نبود اما دو نفر زن و مرد هم اومده بودن دنبال منشا صدا بودن (انگار هواپیما که رد میشه از صداش نمیشه دقیق فهمید کجاست ) آخر رفتم به جهت مخالف توی کوچه ای دیگه تا دوباره داخل یه فرعی رفتم و صدای حق حق گریه هاشو شنیدم....با خودشونیا مشکل داشت....چند دقیقه صبر کردم تا دیگه از صداش فهمیدم آروم شده بعد آمدم خانه...
اما همیشه اول باید بگی با خودت که حتما داره اتفاق بدی برای فلانی میافته والا اگر همون اول بگی حتما با خودشون مشکل دارن یهو دیدی یه خانمی که واقعا به کمک مردم احتیاج داره در خیال راحت آدم بدا از دست میره...

اینو میگم چون تا حالا توی شهرمون چندبار متوجه این شدم که یه خانم توی خطر هست...اما هیچ بارش کاری از ما برنیامد...البته شاید از دیگران برآمده باشه. خلاصه این روزا تا صدای جیغ یه دختر بچه هم میشنوم دلم به تپش میافته و میدوم سمت پنجره تا بیرونو ببینم....چراکه واقعا توی دنیای آلوده ای هستیم...بعضیا از توجه ام دچار تعجب میشن اما مورد اینه که من تجربه دیدن این مشکلاتو از نزدیک داشتم اما اونهایی که تعجب میکنن این چیزا را شاید فقط توی سریال های تلویزیون دیده باشن....بس که توی لاک خودشون هستن

نظرات 3 + ارسال نظر
آیهان جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ http://sodoko.blogsky.com/

سلام
از طرز فکرت خوشم اومد.
موفق باشی

سلام، ممنون
بیشتر مواقع طرز فکر مثبت به تنهایی راهگشا نیست چون نمیشه گسترش بدی چون با استاپ نهادهای امنیتی مواجه میشی....مثلا در واقعه ای پلیس کاری نکرد چون حرفمو باور نکرد...من اعلامیه پخش کردم که آهای مردم کنارتون داره برای زنها به خاطر زیباییشون این اتفاقا میافته و گاهان بسیاری اول بار کسی نیست به دادشون برسه پس نگاهتونو دقیق کنید...
آموزش خیلی مهمه و جای خالیش بسیاره...و جای خالی غیرت که خود غیرت یک کلمه از بسیاری داشته های درسته، کلمه نهایی ولی حتی غیرت ایرانی هم چیزیه به ضرر زنها

س جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ب.ظ

خودشونیا چیه دیگه؟

یعنی اهل خانواده و کسانی که میشناسن

س جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:46 ب.ظ

تاحالا این کلمه رو نشنیده بودم

عجبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد